Costa Rica

13 april 2022 - Limón, Costa Rica

Costa Rica

Dag 1

Ha allen, tof dat jullie mij interessant genoeg vinden om dit bij te houden. Vandaag zijn we rond half 8 vertrokken van Schiphol. Vanaf Schiphol vlogen we naar Madrid, een vlucht van ongeveer 2.5 uur. Dit was prima te doen, niet te lang en ik had een plek bij het raam, dus kon lekker naar buiten kijken.
Vervolgens hadden we op Madrid een korte overstap. We kwamen aan om 10 uut en moesten rond 11 uut al weer boarden. We vertrokken vanuit Madrid om half 12 om vervolgens na een vlucht van 11(!) Uur in San José aan te komen. Ik kan jullie vertellen dat dit niet de meest comfortabele vlucht was, ik had gelukkig wel een plek aan het gang pad, wat de vlucht nog enigszins draagbaar maakte. Helaas ook heen oog dicht kunnen doen tijdens de vlucht. Na deze lange tocht kwamen we om 1500 lokale tijd (2300 tijd bij jullie in Nederland) aan in Costa Rica. Bagage en douane verliep snel en zonder problemen. Op het vliegveld werden we opgehaald door onze Belgische reisgids. De beste man woont al sinds begin jaren 80 in Costa Rica. Na allemaal even wat dollars gepint te hebben werden we na een snel bezoekje supermarkt bij ons hostel in San José afgedropt. Erg basic, maar na deze vermoeiende reis zal ik heerlijk slapen op ieder bed. Net nog even gegeten, we moesten zelf koken in hostel en heb voor mezelf maar simpel broodje pulled porc gemaakt. Hoe minder ik daar over zeg hoe beter. Net nog even met z'n allen een biertje gedaan. Nu eindelijk ik bed. Morgen vroeg eruit dus ik ga nu lekker slapen

Nog geen foto's op eerste dag, morgen wel!

Latzzzz

1. Jenneke:
    13 april 2022
    Hoi, ik had gisterenavond op flight travel gezien dat jullie waren geland dus ik kon gerust gaan slapen😉. Jammer dat je niet hebt kunnen slapen maar dat komt vast wel weer goed.
    Benieuwd naar je volgende verslag en foto's geniet ervan😘