Costa Rica Dag 3

15 april 2022 - Limón, Costa Rica

Dag 3 pas... het lijkt of we hier al veel langer zijn. We doen elke dag zo veel verschillende dingen. Vanmorgen vroeg eruit! We gingen om 0600 een boottocht doen in de hier gelegen kanaaltjes om wat wild te spotten, helaas volle plensbuien de hele tocht. Naast het feit dat we door de regen niet veel wilde dieren hebben gezien waren we ook zeiknat. Alsnog wel een super gave ervaring! Na terug komst lekker ontbeten en hierna een paar uurtjes gechild in het zwembad. Smiddags zijn we met de boot bij een wandelroute afgezet. Hier een berg beklommen en genoten van het uitzicht. Bergen beklimmen is hier wel wat anders als ik gewend ben. Door de hoge luchtvochtigheid is zelf een klein bergje zoals vanmiddag een behoorlijke inspanning, maar het uitzicht was het zeker waard ! Vervolgens zijn we met een deel van de groep terug gaan lopen naar het hotel in plaats van de boot taxi te nemen. Was ongeveer een uurtje lopen. Vanavond lekker gegeten en nog een drankje gedaan met de groep. Morgen zullen en overmorgen zal ik geen updates plaatsen aangezien we dan geen internet hebben. We gaan naar een afgelopen dorpje om hier 2 dagen te verblijven. We gaan naar dit dorpje raften! Erg veel zin in! Ik verwacht zondag weer een update te plaatsen! Tot dan

1. Jenneke:
    15 april 2022
    Jammer van de regen maar wat een prachtige reis! Schitterende foto's ook weer. Een leuke groep zo te zien veel plezier de komende dagen. Tot horens
  2. Corry:
    15 april 2022
    Het is nu al een onvergetelijke reis zo te lezen! Geniet 🤍