Dag 4, 5 en 6

18 april 2022 - Sarapiquí, Costa Rica

Paar dagen sinds laatste update. We hebben het hele weekend geen toegang gehad tot internet. Dit vanwege de ongelofelijk mooie locatie waar we zaten. We zijn vrijdag gaan raften. Er liep echter geen normale weg naar de rivier dus onze bus kon ons niet afzetten. Om de rivier alsnog te bereiken zijn we met een tractor met een soort huifkar erachter gebracht. Super gaaf! Hierna zijn we de rivier opgegaan, een paar toffe rapids meegepakt. Het hoogte punt was echter toen onze instructeur ons aanwees waar we gingen overnachten. Na ongeveer 2.5 uur gerafted te hebben en echt letterlijk midden in de jungle te zijn zagen we aan de rechter oever wat hogerop wat houten hutjes staan met uitzicht op de rivier en de jungle. Hier sliepen we dus. Ik zal een filmpje van de kamer plaatsen. Het was basic maar zo ontiegelijk mooi. Ook het feit dat we helemaal afgesloten waren van de buiten wereld was erg gaaf. De volgende dag zijn we in dit "dorpje" gebleven, hebben we een kleine wandeling gedaan, en in de rivier gezwommen. Vandaag hebben we de tocht op de rivier vervolgt. Het was een stuk intensiever vandaag, maar was geen probleem. Daarnaast was het gebied waar de rivier doorheen liep erg indrukwekkend. Na 4,5 uur raften kwamen we bij ons eindpunt. Hier heeft de bus chauffeur ons weer opgepikt en zijn we naar onze verblijf plaats van vanavond gebracht.

Ik hoop vanavond ook weer wifi te hebben om een update te plaatsen!

1. Peter:
    20 april 2022
    Gaaf hoor👍, benieuwd naar de pica’s😊, veel plezier😎